گفته بودم ميرم ...
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان wellcom و آدرس sajadzallaghi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 3
بازدید کل : 2203
تعداد مطالب : 10
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1



wellcom
L O V E
سه شنبه 10 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 14:22 ::  نويسنده : sajad       

دیگه نیستم


گفته بودم  


روزه جداییمون روزه مرگه منه


یادته؟


یادته گفته بودم


یکیمون میمیره تا اون یکی جدا بشه


یادته


گفته بودم نذار اون روز برسه  


یادته


دارم میرم، باید برم


طاقت موندن ندارم


 نمیخوام ببینم


 حلقه ی تو دستاتو


نمیخوام ببینم


انگشتی که یه روز ، از آن من بود


 حالا نصیب دیگری شده


نمیخوام ببینم


لباسی که تنته قرار بود من بگیرم


نمیخوام صدایی رو بشنوم

 
که یه روز میخواس منو تو رو به هم برسونه


 نمیخوام


روزه خوشحالیت با اشکای من خراب بشه


نمیدونم چرا این روز رسیده

اما رسیده!


حالا هم اینو که دستت رسیده


من همون جام ، همون جایی که وعده داده بودم


دیگه د
یر شده


به کسی چیزی نگو دنبال منم نکن


به خوشی که پیش رو داری برس


من که رفتم تا نبینم


لحظه های رو که آرزوی با تو بودن داشتم


با مرگ من جدا شدیم ،جدا شدیم


به خاکسپاریم نیا ، تا زودی از یادت برم


به خاطره خودت بود ،نمیخواستم که یه عمر


چشامون تو چشمای هم گیر کنه


حسرت با هم بودن رو به دوش بکشیم


گفته بودم ، گفته بودم

 





نظرات شما عزیزان:

......
ساعت14:59---10 ارديبهشت 1392
من یه وبلاگ واسه تولد دوستم ساختم

میتونی بیای و بهش تبریک بگی

ممنون میشمچشم حتما فقط ادرس و روزش رو بهم بگو


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: